.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده قائمشهر: دولت دهم كارآمدتر است

نماينده مردم قائمشهر، جويبار، سوادكوه در مجلس گفت: دولت دهم شكل كارآمدتري خواهد داشت و با همان خصوصيت كاري دولت ‌نهم به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

به گزارش فارس ، عزت‌الله اكبري پيش از ظهر امروز در مراسم آيين افتتاح يك واحد سردخانه و سورتينگ در روستاي چمازكتي اين شهر با اشاره به اينكه بي‌حاشيه بودن از ويژگي‌هاي بارز دولت نهم بود، اظهار داشت: اميدواريم دولت ‌دهم نيز اين رويه را ادامه دهد.
وي با اشاره به وجود يك بانك تخصصي بخش صنعتي و معدني در كشور يادآور شد: وجود بانك صنعت و معدن براي بخش صنعت يك ضرورت است كه بايد تقويت شود.
وي بيان اينكه ايجاد اشتغال يكي از موثرترين كارهايي است كه برابر جهاد به شمار مي‌رود، تصريح كرد: در توسعه صنعتي نبايد سرمايه‌دار را به سرمايه‌گذار به يك معنا دانست.
رئيس سابق كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي سرمايه‌گذار را كسي دانست كه سرمايه و دانايي خود را ديگران تقسيم مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه بخش صنعت با وجود اينكه برنامه‌هاي مفيدي براي توسعه و كارآمد شدن آن در نظر گرفته شده است با موانع و مشكلاتي مواجه است، افزود: سيستم بانكي و اجرايي در كشور از جمله مهم‌ترين موانعي است كه براي توسعه صنعتي بايد اصلاح شود.
وي ابراز اميدواري كرد؛ با اصلاح سيستم بانكي و روند اجرايي در كشور خبرهاي خوبي از ايجاد اشتغال به مردم داده شود.
اكبري با اشاره به مشكلات صنايع قديمي و راكد شهرهاي قائمشهر و سوادكوه تصريح كرد: البرز مركزي، دستمال كاغذي حرير و نساجي قائمشهر و اشباع‌ تراورس شيرگاه در گذشته نيروهاي كاري زيادي داشتند كه با روندهاي نادرست به سمت تعطيلي كشانده شدند و اكنون براي ايجاد اشتغال در منطقه بايد راه‌اندازي شوند.
وي با بيان اينكه بسياري از عدم حضور نمايندگان در شهرهاي خود گلايه مي‌كنند، گفت: كارهاي زيادي‌ست كه براي شهر بايد صورت گيرد، اگر همه نمايندگان در شهرها به ديده‌بوسي با مردم بپردازند، پس چه كسي به كارهاي مردم در تهران رسيدگي و آنها را پيگيري كند.
اكبري تصريح كرد: حضور در ميان مردم اگر چه ضروري است اما اين ديدارها بسياري از مسئولان شهري هم مي‌توانند انجام دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 19 تير 1388
آقاي اكبري با اين وضعيتي كه كشورهاي بيگانه برايمان درست كردند و تبريك نگفتن 180 كشور به احمدي نژاد و وضعيت داخلي كه داريم شما چطور مي گوييد دولت دهم كارمد تر است از شما بعيد اينقدر ساده لوحانه با قضيه برخورد كنيد كمي منطقي باشيد .
نا شناس 20 تير 1388
اقای اکبری شما که هم از احمدی نزاد و هم از موسوی حمایت کردی چطور قضاوت میکنی ؟
rah 20 تير 1388
مطابق معمول ایشان همیشه به فرافکنی مشکلات و فیلم کردن مردم منطقه می پردازند. گذشته ای که ایشان آن را نفی می کنند نصف مدت آن را ایشان فرماندار و یا نماینده منطقه بوده اند که عملاً کار مثبتی از نامبرده شاهد نبودیم. تعطیلی ذغالسنگ سوادکوه، نساجی قائمشهر و .. از عمده فعالیت! ایشان به شمار می رود. دیگران قدمی برنداشتند! و ایشان تمام کارهای مثبت را انجام دادند؟!!!!
حیف مردم حوزه انتخابیه شان.
تاریخ به ما گفته بود که: آزموده را دوباره آزمودن خطا است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.